airsoftspel.se

Fick ett tips på vår Facebooksida om en sida kalla airsoftspel.se.
 
Jag citerar:
 
"Jag gillar er blogg! Tänkte tipsa er om Airsoftspel.se, en nystartad airsoftkalender där arrangörer kan lägga upp spel och spelare kan boka. Enkelt, smidigt och allt på ett ställe."
 
Min första tanke var att det här finns väl redan? Airsoftsverige? Efter att ha kollat runt lite på sidan (gillar bössan dom har i bilden ;) ) så tycker jag sidan verkar lovande! En sida endast för airsoftspel, jag tror många som inte gillar/rädd för/hatar/osv. forum men vill spela så kan den här sidan vara något att få veta mer om kommande spel utan att vara inne på ASS.
 
Så jag tycker det är ett bra koncept och hoppas fler fattar tycke för sidan! Good luck guys!

Airsoftspel.se
 
Tack för mig- W


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback