G&G

Har mailat med G&G och frågat lite angående GK5C! Och jag måste säga jag är rätt nöjd med svar jag fick! 
 
Så här såg mina mina mail till G&G ut:
 
"Hello! Me and a buddy have a blog together and write a lot about airsoft! And I wonder if you have pictures of GK5C with the corrected color as we could get and post on our blog? By the way, you make damn good products!"
 
Och då fick jag dessa bilder:
 
och detta till svar:
"Hello William,

Thank you for your email and positive feedback on our product, much appreciated. Please find pictures we have on hand enclosed in this email for your blog.

Please send us links after you done, we would like to read it.

If you have any question, please let me know.

Thank you and have a nice day."

Mitt andra mail:
"I have a few more questions.
 
Will you make a copy of the Aimpoint CompCS?
 
Will you make the short variant of AK5C, AK5D?
 
Have heard rumors that you will make a midcap variant of AK5C magazine, is that true?"
 
Svar:

"1.      We are still discussing the possibility.

2.      Yes, we will.

3.      Yes, that is true."

 

Och nu känner jag bara ännu mer WOOOHOO! En AK5D i airsoft variant! Det här blir bara bättre och bättre! Sen att dom kommer göra en midcap variant på maggen och att dom funderar på att göra en Aimpoint CompCS sikte! Alltså ja, jag är mållös! Ska svara och fråga när ungefär allt kommer att komma, jag informerar er så fort jag vet mer!



Kommentarer
Dennis

älskar G&G nu!

Svar: Ja! Vi börjar känna att G&G börjar bli mycket attraktivt för oss!
DörpAirsoft

2012-11-06 16:48:52
Danne (NaNooK)

Fan va grymt!
Riktigt kul att läsa ju!
Men hur blir det nu, på de sista bilderna är den ju inte merparten grön så som du skrev för några inlägg sen att den skulle bli. ??

Är dessa bilderna som kom nu på AK5C så som den kommer se ut?

mvh Danne

Svar: Vi tror att bilderna dom skickade var av den "gamla" GK5C (AK5C) eftersom att dom inte tagit nya då dom fixat färgen. - F
Jag bad om den korrigerade färgen men jag tror han jag mailade med missförstod mig eller så hade han inte rätt bilder - W
DörpAirsoft

2012-11-06 21:21:20


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback