GK5C, Fler bilder!

Airsoft.nu fick bilder igår (onsdag) från G&G!
 
GK5C vänstra sida
Detta gillar jag! Som jag tolkar bilden så finns det en boldcatch/sistaskottspärr (fast jag tror inte den spänner upp efter sista skottet...). Underlättar hopup justering!
Detta vill jag ge både + och -! + för att sätta in batterier blir lättare men - är att så där kan man inte göra med den riktiga AK5C men jag ska inte klaga! Vi får ju äntligen en replika på AK5C!
G&G har ändrat till färgerna på den! Det är nog för många ratande G&G på deras facebooksidan, hoppas dom verkligen rättar till de! 


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback