Har kontaktat Tac-up Gear

Har varit i kontakt med Martin på Tac-up Gear (Grymt bra grejer! Har några märken från honom och använder hans Signal Panel som deathrag bla!) om han kommer göra en M90K variant på hans NCWR jacka. Såg en kille på IKEA i malmö som hade en RS M90K jacka och bara dreglade och drömde att jag själv hade en! Men jag är också väldigt sugen på M90 NCWR jacka att ha i blötare och kallare väder, men få se vad ekonomin säger efter GK5C köpet!
 
Men tillbaka till M90K frågan! Så här svarade Martin:
 

"Många har frågat… vi har inga omedelbara sådana planer men vi har noterat intresse för en NCWR Liknande jacka i både öken och vår Arctic Winter M90, även byxor efterfrågas.

Vi har nu fokus på vår kommande Field serie som har produkter mera åt varmt väder och som kommer i det gröna M90 som det ser ut nu.

Hoppas detta var svar på din fråga."

Tycker Field serien verkar intressant! Ska försöka hålla mig uppdaterad på det där så man får veta mer!

Sitter även och väntar på ett mail från G&G. Har stält lite fråger angående GK5C som jag hoppas får svar på. Jag kommer uppdatera er om de så fort jag fått svar!

 

Nu ropar sängen så de är väl dags att sova - W



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback