Inspiration

Tänkte ta och länka 2 bloggar som jag läser mycket ofta och är där jag får min inspiration till den spelstil jag har!
 
Flygbasjägarna
Flygsäk F21
 
Där har ni länkarna! Jag är som ni säkert vet hundintresserad och vill bli hundförare och för att bli de måste man nästan bli flygbasjägare eller flygsäksoldat. Man kan även bli hundförare inom Militärpolisen och amröj också men de tycker jag inte verkar lika roligt.
 
Men jag rekommenderar dessa bloggar starkt! Man får bra inblick i vad de gör och mycket bilder för inspiration till utrustning osv! Man får följa Flygbasjägarna på F17 Ronneby och .211 och .221 Flygbassäkkompanierna på F21 Luleå på deras respektive blogg.
 
Här kommer även ett bra klipp på flygbasjägarna när dom samövar med amerikaner i sjukvård!
 
 
Tack för mig! - W
 
 Glöm inte att gilla oss på facebook!
 


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback