2 töntar som leker krig!

Haha ja de är en väldigt kort beskrivning av oss 2! Den långa är att jag (William) och min kompis Fredrik utövar en sport som heter Airsoft och de är en sport då vi använder vapen "lookalikes" som skjuter små vita plastkulor och med dessa skjuter vi på varandra. Låter jätte fånigt jag vet men det är as skoj! Men vi kommer berätta mer om vad sporten är och utrustningen vi använder i andra inlägg.
 
Men tillbaka till mig och Fredrik! Vi började spela Airsoft i April i år och nu är vi fast! Vi började med att starta ett eget lag som vi kallade DÖRP, men genom en kompis till mig så kom vi i kontakt med ett lag som heter SARC-ND som vi idag spelar med.
 
Vi startade den här bloggen för vi vill dela med oss av de vi gör, skriva recensioner om vapen, utrustning, skriva om spel, möjligtvis taktiker och annat smått och delikat! Ska be Fredrik presentera sig (jag ska också göra de men gör de i ett separat inlägg) så ni fått veta vilka muppar vi är.
 
Tack för mig - William


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback