AK5C

Som kanske vissa vet och andra inte så håller G&G på att göra en Airsoft replica av det svenska vapnet AK5C! WOOOOOOOHOOO!!!! GAAAAAAH!!
 
Förlåt för frispelet men jag är så grymt taggad!!!!
 
En av grabbarna i laget mailade G&G och frågade om dom höll på att göra den och när dom skulle släppa ut den på marknaden, Det här är vad han fick till svar:
 
"Yes, G&G is developing the first AK5C replica in Airsoft. We have already completed the final sample, and all we need is to make minor adjustment on the rifle then we are ready to release it to the market. Please stay tuned to G&G website and Face Book, we will make announcement when ready."
 
Och det här var vad en annan grabbhalva i laget fick för svar tidigare i höst/sen sommar:
 
"Dear xx, Thank you for interesting in G&G products. It will be released in the end of this year. Please stay tuned for more updates!"
 
Så det är inte länge kvar!
Så vacker... Och då menar jag AK5:an och inte tjejen. Detta är bilder som jag hittade i en tråd på AirsoftSverige
Men nu kallar sängen! Ska upp imorn och fota en fäktningstävling här i Umeå! G'natt - William


Kommentarer
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Nämen det rosa var ju snyggast!! :D

Svar: Haha klart du skulle tycka de ;)
DörpAirsoft

2012-10-27 19:33:57
URL: http://adaras.se
ted

jag sällv tyckre att vapnet åvanför är mycket snygare även om jag gillar ak,rpd och galil

2013-08-16 00:32:02


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback