Classic Armys Magasin!

På nästan alla spel jag farit till så strular matningen nästan alltid för någon. Det kan kanske bero på magasinet man använder. I så fall kan det vara magasinet som har fel dimensioner så det glappar alldeles för mycket. eller att magasinets fjäder är för trög för att mata ut kulorna. Det kan bero på en hel del helt enkelt!

Ett magasin jag kan tipsa om. Som ganska säkert kan lösa dessa problem är Classic Armys Magasin! 

Dessa magasin kan både jag och Wille rekomendera! Har använt dessa magasin sedan jag började spela och de har aldrig svikit mig! Dom har alltid matat bra och tål en hel del! För jag kan inte påstå att jag är försiktig med dem...

I det festa fall då magasinet varit problemet så har det löst sig när de lånat mitt Classic Army magg.

De ska rymmer 130 kulor. Har aldrig räknat själv. Men jag tror det stämmer för man brukar få plats med 1.5 snabbladdare (de som rymmer 90 skott) i dom.

Dock det enda som både jag och Wille har haft problem med är att skruvarna som håller i själv magasinet i metallskalet har gängat upp sig och lossnat. Det berodde på att dom inte var tillräckligt åtdragna från början då det köptes. De löstes snabbt med att dra fast skruvarna själv. 

Finns att köpas på frysen och cybairgun som 6-pack!

Länk: Cybairgun

Länk: Frysen





Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback