Dagens bössras!

Detta blir blir kanske lite som en facebook uppdatering. Men i vilket fall så gick min avtryckare av och då menar jag rakt av! 
 
Vet inte om det beror på dålig kvalitet från G&P eller om det bara är otur. Eller om jag trycker på avtryckaren för hårt, men der tror jag inte. dock det jag ser är att det är en liten luftbubbla där den gott av.
 
I villket fall så är det noterat och det ska bara bli ännu mer kul att göra en resention på bössan senare....
 
Så här illa ser det ut! Nu när bliden är tagen så kan jag se att det fömodligen är en luftbubbla (antar att ni ser den).
Illa....!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback