Kaos innan spel!

Tror inte jag är den enda, men de är alltid kaos bland mina grejer när jag packar inför spel! Värst av allt är att jag packar som om de vore till ett större scenariospel jag ska på! Nä de är bara ett kort söndags spel. Fattar inte hur jag bär mig åt! Packar ner saker jag egentligen inte behöver men man vet aldrig, jag kanske behöver 3 speedloaders!

Som sagt är det ett söndagsspel imorn på området Klockarbäcken här i Umeå. Tyvärr är det bara jag och Fredrik som drar dit. Hade gärna sett att fler från laget hängde med och täckte motståndarna med plast! 

Lite meningslöst inlägg men nu ska jag packa klart så jag får med mig allt.

G'natt - William



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback