Madbulls Gummi & Hus

Man kan göra väldigt många olika uppgraderingar på sitt vapen vissa väldigt dyra och andra väldigt billiga. Väldigt svåra och pilliga eller mycket enkla.

En mycket enkel och mycket billig uppgradering man kan göra som gör stor påverkan på prestandan är att byta sitt hop-up gummi!

 

 

Därför måste jag verkligen tipsa om madbulls blå hop-up gummi. Den håller extremt luft tät och medförde ökad utgångshastighet och räkvidd ökade med flera meter. Den löste även mina dubbelmatningar som uppkom lite nu och då!

Byt hop-up gummi istället för att byta ut till en kraftigare fjäder. För det har oftast så mycket med räkvidd att göra.

 

Madbull Ultimate Hop Up Chamber för M4. Måste jag ge ett varnade ord för! För det första så passade inte huset i min G&P bössa för att (vad ska man kalla den) ”vingarna” var förstora.

 Sedan när jag löst det problemet för jag extremt stora problem men matningen. Kulorna kom 2 bara två meter och dubbelmatade hela tiden. Jag har misstankar på vad det kan vara men är inte helt säker. Det jag dock vet är att med mitt gamla hop-up hus så har jag inga av dessa problem.

 Men det verkar som att ingångshålet för kulorna är rundat som gör så att magasinets spärr inte helt trycks in. Kan inte säga något om andra bössor. Men jag har ändå hört att andra har haft problem med dem.

 

Det är väldigt synd för det är verkligen en mycket smart design ut över dessa problem jag har. Med få delar och mycket lätt att ställa in som inte ställs tillbaka efter ett par skott.

 

Madbull blue hop-up Rubber

 

 Har tyvär ingen bra länk på Madbulls hup-up hus.



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback