Mina snigelprylar har kommit!

Har under en tid kollat runt efter västar/chestrigs som skulle kunna hålla mer fickor efter att min nuvarande chestrig inte rymmer rikt de jag vill. Så i onsdags förra veckan beställde jag en låg gördel, 3 magasinfickor som rymmer 3-4 5.56 magasin, en flerbruksficka, 2 mulitfickor som jag tänkte ha till pistolmaggen och 2 märken. Kommer lägga länkarna till alla produkter i slutet av inlägget.
 
Tänkte jag tar och sätter fast allt innan jag visar. Tänkte köra några spel med den här riggen innan jag ger ut en recension på den, men de intryck jag har fått av den att möjligheterna för anpassning är många, sömmarna är väl sydda, allmänt mycket bra kvalitet!
 
Eftersom jag är så grymt hundintresserad och mitt dröm yrke är hundförare i Försvarsmakten så var jag bara tvungen att skaffa dessa märken! Gördeln har en kardborre plats på baksidan där jag satte hundförarmärket som fick mysa med lag märket. Köpte även en liten grön Sverigeflagga som jag inte har någon bild på.
Sen så är schäfer min favorithundras så det här märket blev perfekt till mig.
 
Men som sagt ska köra den här riggen några spel så kommer jag recensera den!
 
Tack för mig - William
 
Produkterna:
Magasinfickorna
Flerbruksfickan
Multifickorna
Hundförarmärket
K9märket 
SWE flagga


Kommentarer
Tein

Gud vad snyggt!

Hade verkligen viljat beställa från snigel också men är man fattig student så är man :(

Får spara till nästa år.

2012-10-10 09:14:17


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback