Skåne

Denna vecka är det höstlov i norra Sverige. Och då passar jag på och reser ner till pappa min i Skåne!
 
Googlade runt och kollade vad det fanns för några överskottsbutiker och hittade Militärt Underskott. Till min lycka så låg butiken inte allt för långt ifrån där pappa min bor! Nu när jag väl är här nere passade jag på att fara dit och kolla!
 
Han som äger butiken är en trevlig gubbe på 60 bast. Hade en trevlig pratstund med honom. Kollade runt och såg att han hade en Hjälm 90 av äldre modell. Jag var väldigt sugen på att köpa den men 850 spänn kändes lite saftigt... Men i stället fick jag med mig dessa
Jag budade hem en ylletröja m/87 på tradera förra veckan och flygvapen intresserad som jag är var jag bara tvungen att köpa klaffarna! ;D Sen P4 märket köpte bara för att jag kände för de... Båda klaffarna gick på 100kr och P4 märket 49kr så jag är nöjd!
 
Han ni vägarna förbi Skåne så tveka inte fara in och titta där, han har en del inom svensktöverskott! Butiken ligger i Rolsberga precis bredvid E22 närheten av Eslöv :)
 
Tack för mig - William


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback