Söndags spel

Igår drog jag och Fredrik och spelade ett söndagsspel med TDM (Team Deathmatch) spel. Vi ändrade regler för nästan varje spelomgång. En match med spawn, sen blev det några med heals.
 
Men jag måste bara berätta, laget jag spelade i var utskjuten i bunkern på den västrasidan medan jag låg och tryckte i skogen på den östra sidan (banan är en paintballbana för typ speedball, så den är inte stor). Jag hör hur Fredrik skriker "MEDIC!". Tänkte bäst jag för söker rädda han. Påvägen dit stöter jag på 2 motståndare som jag skjuter ut. När jag kommer fram ser jag att hela laget mitt är utskjutet och väntar heals! xD Jag healar en i laget som var mest gömd och sen drar han vidare och helar dom andra medan jag försvarar och tar ut 2 st till.
 
När alla är healade och vi kommer fram till att det bara är en kvar och ser honom på andra sidan banan så skyndar vi oss dit. Jag gör allt jag kan för att träffa honom men lyckas inte och batteriet höll på att ta slut, så jag lät de andra ta hand om de! Fredrik den stackarn som lyckades bryta av avtryckaren på första spelomgången fick köra med min glock. Men han tar ut den sista motståndaren med sista skottet i magget! Hur skön spel omgång som helst!
 
Tyvärr så tycker jag det är lite torrt att berätta om spelet än att visa med bilder eller video. Så på nästa spel ska jag ta med mig systemkameran och fota någon spelomgång. Sen ska jag se när löningen kommer om jag har råd att köpa mig en contour actionkamera så jag får dela med mig av våra spel!
 
Tack för mig! - William
 
 
 


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback