William presenterar sig!

Lika bra ni får veta vem jag är!
 
William var namnet bor strax utanför Umeå (tuffa norrläningen, höhö). Har varit intresserad i airsoft sedan jag var 15-16 år gammal, men då ville jag spela som insatspolis. Men med tiden så föll intresset för de och jag började aldrig när jag väl fyllde 18. Blev inte förän jag var 20 jag började spela då Fredrik fyllde 18 och taggade in mig i det hela! 
 
I dagsläget läser jag till elektriker på komvux och rycker in på posten när det behövs. På fritiden tränar jag fäktning men har även kommit igång med MTB och styrketräning. Tränar även i spårning med våran dvärgtax men jag drömmer om att skaffa en schäfer som jag tränar och tävlar i skydd, sök, spår och brukslydnad.
 
I början av min airsoft karriär så körde jag med flectarn camo och hade ingen speciell inriktning till något men sen när jag kom i kontakt med SARC-ND så har allt vänt mot en svensk inriktning i min utrustning.
Jag ser så skrämmande ut! Men så här brukar jag ha de vid lite varmare sommar klimat, annars har jag för det mesta fältjacka 90 när jag spelar.
 
Ja de var lite kort och gott om mig! Tack för mig - William


Kommentarer
argy

trevlig blogg pojkar! dra med er kamera på nästa spel:)

Svar: Ja varför inte! Fast man ville ju hellre spela än fota så (A)
DörpAirsoft

2012-10-13 13:20:37
Fredrik

Vad är klocka Wille? ;)

Svar: Har inte ritat in de än men den är kvart i 3 ;)
DörpAirsoft

2012-10-14 18:40:47


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback