G&G Platinum Bio kulor med precisions pipa

För några dagar sedan fick jag min madbull precisions pipa på 6.01 mm från rödastjärnan. Direkt jag hade installerat den for jag iväg för att testskjuta med den!

Då var jag såklart så smart att jag tog med mig mina G&G Platinum Bio kulor för att testskjuta. Efter några magg tömda ut i skogen i massa olika riktningar kan man nu meddela säkert att G&G Bio kulor fungerar helt utan några som helst problem på en precisions pipa och minsta måttet!

Självklart kommer jag skriva mer utförligt om madbulls precisions pipa när jag använt den mer!

Länk: Resention på G&G Platinum Bio kulor! 

 


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback