Målad Glockmantel

För er som har läst min recension på WE G17 (<- Länk) där jag påpekade att mantel var grå och det är något jag har stört mig på länge nu. Jag var ledig idag så jag passade på att måla om manteln! Hade Biltemas mattsvarta hobbyfärg hemma så de var bara att tuta och köra! Drog 3 lager färg och jag måste säga att jag är nöjd med resultatet!
 
Som sagt, jag är nöjd med resultatet! Dock skulle jag ha slipat bort den gamla färgen för ett jämnare resultat, sen var inte färgen de bästa valet skulle vilja ha haft en annan nyans men den här färgen är då bättre än den gamla xD. 
 
Har ni hunnit spela något nu i vår? I så fall vars? :)
 
Tack för mig! - W
 
 
 


Kommentarer
Nästa gång Rosa!

måla den rosa!

Svar: Nästan för hardcore! -W
DörpAirsoft

2013-05-08 18:39:17


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P


Trackback